مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 11:402020-01-12سياسي

 آغاز رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ از 16 بهمن در 6 استان کشور


رقابت اینوتکس پیچ به عنوان یکی از بخش های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که امسال برای سومین سال برگزار می شود و در طی آن رقابتی میان استارتاپ ­های سراسر کشور در 6 استان برپا خواهد شد.

- رقابت اینوتکس پیچ به عنوان یکی از بخش های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که امسال برای سومین سال برگزار می شود و در طی آن رقابتی میان استارتاپ ­های سراسر کشور در 6 استان برپا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس 2020 در این نشست خبری، سابقه برگزاری این رویداد را از سال 2012 میلادی دانست و افزود: برای برگزاری این رویداد سه هدف سرمایه گذاری و معرفی فرصت های نوین سرمایه گذاری به صاحبان سرمایه و فرهنگ سازی در حوزه سرمایه گذاری ، افزایش همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست بوم فناوری و نوآوری و افزایش شبکه سازی و تولید محتوا در زیست بوم فناوری و نوآوری تعریف شده است.

وی با بیان اینکه رقابت اینوتکس پیچ ذیل هدف سرمایه گذاری طراحی شده است، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگانی که در رقابت های محلی این مسابقات برنده شوند، به شرکت در نمایشگاه اینوتکس و رقابت نهایی در تهران، دعوت می شوند.

عباسی با بیان اینکه سومین دوره رقابت اینوتکس پیچ نسبت به دو دوره قبلی آن تغییراتی داشته است، گفت: برای برگزاری رقابت های مقدماتی در این دوره از مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 آغاز رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ از 16 بهمن در 6 استان کشور

 آغاز رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ از 16 بهمن در 6 استان کشور